ადამიანი და ტექნოლოგია- SpacePunk-ი ტექნოპარკზე, სადაც ალგორითმები და რობოტები მართავენ პროცესებს.
ნიკა მაჩაიძე, თამარ კალხიტაშვილი, ეთო გაბაშვილი და გიორგი კეკელიძე საუბრობენ ვიდეოთამაშების, ლიტერატურისა და რეალობის მომავალზე. გამოყენებული მუსიკა: Neuropunk special THE DEEPSPACE 4 mixed by Bes
4 ყველაზე პოპულარული მეთოდი უკვდავების მისაღწევად ისტორიაში, მეცნიერებასა და პოპ-კულტურაში.
ნიკა მაჩაიძე, თამარ კალხიტაშვილი, ეთო გაბაშვილი და გიორგი კეკელიძე საუბრობენ ვიდეოთამაშების, ლიტერატურისა და რეალობის მომავალზე.
ნარატივ დიზაინერი, Stephen Dinehart თვლის, რომ ვიდეო თამაშები "ტოტალური ხელოვნების" ნიმუშია, ლიტერატურის, მუსიკისა და პერფორმანსის ახალი გამაერთიანებელი ფორმა, ვაგნერის "Gesamtkunstwerk" ციფრული მედიის ეპოქაში. არის თუ არა ვიდეო თამაშები შემდეგი ნაბიჯი storytelling-ის უძველეს ტრადიციაში და იქცევა თუ არა "ტექსტების გენერატორი" მწერალი ასეთ დროს მულტიმედიური ხატებისა და ხილვების დიზაინერად?
1999 წლის 23 ივლისს ორბიტაზე გავიდა პირველი ქართული კოსმოსური ობიექტი -- რეფლექტორი. ეს იყო საქართველოს პირველი დიდი მიღწევა კოსმოსში, თუმცა მას შემდგ პროცესი თითქოს შეფერხდა. გაუქმდა საქართველოს კოსმოსური სააგენტო, არ ჩაშვებულა ჩვენი ქვეყნის ისტორიისთვის ნომერ მეორე კოსმ.ობიექტი. რატომ მოხდა ასე? რა ხდება ამ მიმართულებით ჩვენს ქვეყანაში და საერთოდ რისთვის არის საჭირო კოსმოსის ათვისება?